دانلود فیلمهای و آهنگهای ایرانی و ترکی

دانلود بهترین و زیباترین فیلمهای و آهنگهای ایرانی و ترکی

دانلود فیلمهای و آهنگهای ایرانی و ترکی

دانلود بهترین و زیباترین فیلمهای و آهنگهای ایرانی و ترکی

دانلود آهنگهای زیبای ایرانی و فارسی جدید 96 و آهنگهای شاد فارسی و آهنگهای غمگین فارسی

دانلود آهنگ جدید فارسی رضا شیری بنام با معرفت

مدیریت سایت | سه شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۲۸ ب.ظ

 دانلود آهنگ جدید فارسی 96 رضا شیری بنام با معرفت ( Reza Shiri – Ba Marefat 96)


دانلود آهنگ جدید رضا شیری بنام با معرفت

دانلود آهنگ جدید رضا شیری بنام با معرفت با بالاترین کیفیت

Download New Music Reza Shiri – Ba Marefat

ترانه و آهنگ : پیمان زارعی , تنظیم : سعید سام

متن آهنگ جدید رضا شیری بنام با معرفت :

با معرفت همین که کنارمی مرسی ازت
تو قلب من نشستی تا ابد با معرفت
تو قلبمه جات تو میخندی دل من میره برات
دیوونه کرده منو حال و هوات با معرفت
فکر تو از سرم بیرون نمیره انقد خوبی تورو یادم نمیره
هرجا بری دلم سمت تو میره
فکر تو از سرم بیرون نمیره انقد خوبی تورو یادم نمیره
هرجا بری دلم سمت تو میره

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید رضا شیری بنام با معرفت

♫♫♫♫♫♫

با تو آرامش هست اونکه میخوامش هست تا ابد پیشم میمونه
این دل وابسته نمیشه بات خسته غم فراری ازمونه
فکر تو از سرم بیرون نمیره انقد خوبی تورو یادم نمیره
هرجا بری دلم سمت تو میره
فکر تو از سرم بیرون نمیره انقد خوبی تورو یادم نمیره
هرجا بری دلم سمت تو میره

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی