دانلود فیلمهای و آهنگهای ایرانی و ترکی

دانلود بهترین و زیباترین فیلمهای و آهنگهای ایرانی و ترکی

دانلود فیلمهای و آهنگهای ایرانی و ترکی

دانلود بهترین و زیباترین فیلمهای و آهنگهای ایرانی و ترکی

دانلود آهنگهای زیبای ایرانی و فارسی جدید 96 و آهنگهای شاد فارسی و آهنگهای غمگین فارسی

دانلود آهنگ جدید فارسی رضا صادقی به نام من یه مردادیم

مدیریت سایت | چهارشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۴۶ ق.ظ

دانلود آهنگ جدید فارسی 96 رضا صادقی به نام من یه مردادیم ( 96 Reza Sadeghi – Man Ye Mordadiam )

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی بنام من یه مردادیم

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی بنام من یه مردادیم با بالاترین کیفیت

Download New Music Reza Sadeghi – Man Ye Mordadiam

ترانه : مسعود دهی , آهنگ : رضا صادقی , تنظیم : اشکان محمدیان

متن آهنگ جدید رضا صادقی بنام من یه مردادیم :

یه مردایدم با یه عالم غرور یه کوهم که پیش کسی خم نشد
یه زخمایی تو سینمه که برام به جز عشق تو چیزی مرهم نشد
شب توی موهاتو من دلخوشم که این خونه با چشم تو روشنه
یه مردادیم عاشق پر زدن مگه عشق تو سر به زیرم کنه
منم پادشاه همه دردها کنارم که نه جات تو قلبمه
نه این تاج و تختو نه این زندگی جهانو بگیرم واسه تو کمه
منم پادشاه یه مرز بزرگ یه مرزی که اندازه ی شونته
کدوم جنگو باید ببازم بهت که ثابت بشه قلب من خونته
من یه مردادیم من یه مردادیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی