دانلود فیلمهای و آهنگهای ایرانی و ترکی

دانلود بهترین و زیباترین فیلمهای و آهنگهای ایرانی و ترکی

دانلود فیلمهای و آهنگهای ایرانی و ترکی

دانلود بهترین و زیباترین فیلمهای و آهنگهای ایرانی و ترکی

دانلود آهنگهای زیبای ایرانی و فارسی جدید 96 و آهنگهای شاد فارسی و آهنگهای غمگین فارسی

دانلود آهنگ جدید فارسی علیرضا روزگار به نام این یعنی احساس

مدیریت سایت | چهارشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۰۰ ق.ظ

دانلود آهنگ جدید فارسی 96 علیرضا روزگار به نام این یعنی احساس (Alireza Roozegar – In Yani Ehsas 96 )

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام این یعنی احساس

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام این یعنی احساس با بالاترین کیفیت

Download New Music Alireza Roozegar – In Yani Ehsas

ترانه: امیر بذرافشان و علیرضا روزگار , موزیک: علیرضا روزگار , تنظیم: مصطفی مومنی

 دانلود آهنگ به ادامه مطلب :


 آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام این یعنی احساس             دانلود


متن آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام این یعنی احساس :

دستاتو میگیرم توی فکر خودم بهت میگن که تو عشق منی
حرفاتو میشنوم حرفامو میشنوی بهت میگم فقط مال منی
چشمامو میبندم تو خیال خودم میگم عشقم تورو دوس دارم
مثل بچه گیام با تو قهر میکنم میگم حالا بیا دنیالم
یهو من بی هوا بدجور هواییت میشم توی خیال خودم
دست تو موهات میکشم این یعنی احساس
اینکه دور از منی اما دلم پیشته تو هم دلت پیشمه
هر لحظه دلتنگ میشیم این یعنی احساس

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام این یعنی احساس

♫♫♫♫♫♫

من همه زندگیم تو دستای توئه میدونی بی تو من دق میکنم
از حالت نگات من با اون خنده هات همه دنیارو عاشق میکنم
صدای قلبمو وقتی که میشنوی تازه میفهمن که بد عاشقم
منو ترکم نکن بمون کنار من تا برگردم به حال سابقم
یهو من بی هوا بدجور هواییت میشم توی خیال خودم
دست تو موهات میکشم این یعنی احساس
اینکه دور از منی اما دلم پیشته تو هم دلت پیشمه
هر لحظه دلتنگ میشیم این یعنی احساس


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی