دانلود فیلمهای و آهنگهای ایرانی و ترکی

دانلود بهترین و زیباترین فیلمهای و آهنگهای ایرانی و ترکی

دانلود فیلمهای و آهنگهای ایرانی و ترکی

دانلود بهترین و زیباترین فیلمهای و آهنگهای ایرانی و ترکی

دانلود آهنگهای زیبای ایرانی و فارسی جدید 96 و آهنگهای شاد فارسی و آهنگهای غمگین فارسی

دانلود آهنگ جدید فارسی امیر صالحی به نام منو تنها گذاشت

مدیریت سایت | يكشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۴۶ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید فارسی امیر صالحی به نام منو تنها گذاشت ( Amir Salehi – Mano Tanha Gozasht 96)


دانلود آهنگ جدید امیر صالحی بنام منو تنها گذاشت

دانلود آهنگ جدید امیر صالحی بنام منو تنها گذاشت با بالاترین کیفیت

Download New Music Amir Salehi – Mano Tanha Gozasht

ترانه سرا : حمید آماره , موسیقی : امیر صالحی

متن آهنگ جدید امیر صالحی بنام منو تنها گذاشت :

یه شب چشاتو بستی
رو هرچی که بینمون بود
دست منو پس زدی
دنیامو کردی تو نابود
دیگه ندارمت تورو
فقط میبینمت تو خواب
از حال من چیزی نپرس
سوالت میشه بی جواب
هرچی من عاشق تر شدم
ولی حیف برای تو هیچ فرقی نداشت
انگار دلت شده بود مثل سنگ
دیدی آخر یه روز منو تنها گذاشت

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید امیر صالحی بنام منو تنها گذاشت

♫♫♫♫♫♫

دارم مرگ آرزومو
خودم تماشا میکنم
هوای گریه دارمو
با خنده حاشا میکنم
یه گوشه تنها با خودم
میسوزم از نبودنت
کی میدونه دردم چیه
کشتی منو با رفتنت
هرچی من عاشق تر شدم
ولی حیف برای تو هیچ فرقی نداشت
انگار دلت شده بود مثل سنگ
دیدی آخر یه روز منو تنها گذاشت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی