دانلود فیلمهای و آهنگهای ایرانی و ترکی

دانلود بهترین و زیباترین فیلمهای و آهنگهای ایرانی و ترکی

دانلود فیلمهای و آهنگهای ایرانی و ترکی

دانلود بهترین و زیباترین فیلمهای و آهنگهای ایرانی و ترکی

دانلود آهنگهای زیبای ایرانی و فارسی جدید 96 و آهنگهای شاد فارسی و آهنگهای غمگین فارسی

دانلود آهنگ جدید فارسی هوروش بند به نام فاصله نه

مدیریت سایت | سه شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۲۱ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید فارسی 96 هوروش بند به نام فاصله نه (Hoorosh Band – Faseleh Na 96)


دانلود آهنگ جدید هوروش بند بنام فاصله نه

دانلود آهنگ جدید هوروش بند بنام فاصله نه با بالاترین کیفیت

Download New Music Hoorosh Band – Faseleh Na

ترانه : حمید فریزند , آهنگ : مهدی دارابی , تنظیم : مسعود جهانی

دانلود آهنگ در ادامه مطلب:




آهنگ جدید هوروش بند بنام فاصله نه     دانلود


متن آهنگ جدید هوروش بند بنام فاصله نه :

من مریضم به چشای نازت عشق میون من و تو یه رازه
دست من نیست شده این دل عاشق ترسم اینه که بری بپاشه
به بارون به دریا به هرکی که تورو دید بگو عاشقتم بگو عاشقتم
به هرجا رسیدی بنویس رو در و دیوار شدی عاشق من شدی عاشق من
به بارون به دریا به هرکی که تورو دید بگو عاشقتم بگو عاشقتم
به هرجا رسیدی بنویس رو در و دیوار شدی عاشق من شدی عاشق من

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید هوروش بند بنام فاصله نه

♫♫♫♫♫♫

شده امشب دلم عاشق قلم از دست نیوفت نشدیم غافل از این رابطه نه من نه تو
گر بری دل بدهی بی من بی وفا تویی کم کن این فاصله رو
به بارون به دریا به هرکی که تورو دید بگو عاشقتم بگو عاشقتم
به هرجا رسیدی بنویس رو در و دیوار شدی عاشق من شدی عاشق من
به بارون به دریا به هرکی که تورو دید بگو عاشقتم بگو عاشقتم
به هرجا رسیدی بنویس رو در و دیوار شدی عاشق من شدی عاشق من

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی