دانلود فیلمهای و آهنگهای ایرانی و ترکی

دانلود بهترین و زیباترین فیلمهای و آهنگهای ایرانی و ترکی

دانلود فیلمهای و آهنگهای ایرانی و ترکی

دانلود بهترین و زیباترین فیلمهای و آهنگهای ایرانی و ترکی

دانلود آهنگهای زیبای ایرانی و فارسی جدید 96 و آهنگهای شاد فارسی و آهنگهای غمگین فارسی

دانلود آهنگ جدید فارسی گروه آفتاب به نام دوست دارم

مدیریت سایت | شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۶، ۰۹:۱۴ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید فارسی 96 گروه آفتاب به نام دوست دارم (Aftab Band – Dooset Daram 96)


دانلود آهنگ جدید گروه آفتاب بنام دوست دارم

دانلود آهنگ جدید گروه آفتاب بنام دوست دارم با بالاترین کیفیت

Download New Music Aftab Band – Dooset Daram

شعر : سعید صاحب علم , موسیقی : وحید اختری

متن آهنگ جدید گروه آفتاب بنام دوست دارم :

تنها تو میتونی توی دنیا

آرامش شبهای من باشی

دنیا رو از چشم تو میبینم

باید که تو دنیای من باشی

چیزی نمیگم پیش تو اما

وقتی میون خنده می بارم

دیوونه بازیهامو باور کن

دیوونه یعنی دوسِت دارم

من دوسِت دارم با تموم جون

با تو غروب و نم نم بارون

هر جا که باشی عاشقت هستم

عشقت نمیره از دلم بیرون

من دوسِت دارم قلبم آشوبه

نبض رگهام پیش تو میکوبه

از من نخواه چشم از تو بردارم

با هم که باشیم زندگی خوبه

شیرین ترین تعبیر دنیایی

حسی میون خواب و بیداری

میخندی وقتی حرفمو میگم

یعنی هنوزم دوسَم داری

زندگی تنها با تو شیرینِ

دنیا قشنگه با نگاه تو

از آسمون دل میکنم امشب

به شوق دیدن روی ماه تو

من دوسِت دارم با تموم جون

با تو غروب و نم نم بارون

هر جا که باشی عاشقت هستم

عشقت نمیره از دلم بیرون

من دوسِت دارم قلبم آشوبه

نبض رگهام پیش تو میکوبه

از من نخواه چشم از تو بردارم

با هم که باشیم زندگی خوبه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی