دانلود فیلمهای و آهنگهای ایرانی و ترکی

دانلود بهترین و زیباترین فیلمهای و آهنگهای ایرانی و ترکی

دانلود فیلمهای و آهنگهای ایرانی و ترکی

دانلود بهترین و زیباترین فیلمهای و آهنگهای ایرانی و ترکی

دانلود آهنگهای زیبای ایرانی و فارسی جدید 96 و آهنگهای شاد فارسی و آهنگهای غمگین فارسی

دانلود آهنگ جدید فارسی معین خداوردی به نام عاشقت شدم

مدیریت سایت | پنجشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۶، ۰۸:۰۲ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید فارسی 96 معین خداوردی به نام عاشقت شدم  (Moein Khodaverdi – Asheghet Shodam 96)


دانلود آهنگ جدید معین خداوردی بنام عاشقت شدم

دانلود آهنگ جدید معین خداوردی بنام عاشقت شدم با بالاترین کیفیت

Download New Music Moein Khodaverdi – Asheghet Shodam

ترانه: امیر حسین میانجی , موزیک: معین خداوردی
تنظیم: حامد صبوری , میکس و مستر: پژمان باقر نژاد

 دانلود آهنگ در ادامه مطلب :




آهنگ جدید معین خداوردی بنام عاشقت شدم    دانلود


متن آهنگ جدید معین خداوردی بنام عاشقت شدم :

مثل همیشم دیونه میشم
حرف تو که باشه نباشی پیشم
کاری میکنم تا که عشق من
تو دله تو جاشه بمونی پیشم
خوبه حاله من حاله دله من
مثل خنده هاشه حال دله من
ترس من اینه روزی ببینم
پیش من نباشه آخه گله من
آخه گل من

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید معین خداوردی بنام عاشقت شدم

♫♫♫♫♫♫
عاشقت شدم وای وای
بیخبری از حالم
تو خیالمی همیشه
تورو خیلی دوس دارم
عاشقت شدم وای وای
بیخبری از حالم
تو خیالمی همیشه
تورو خیلی دوس دارم
خبر نداری تو بی تو بیمارم
اگ نباشی یه دنیا دلم میگیره توروکم دارم
تورو کم دارم تورو کم دارم
دل ندادیو به دلی ک عاشقته
خودت میگفتیو اخه دلم لایقته
بگو کی مثل این دل من عاشقته
دیدی دلم تنهاست غمی نداریو
غمای این دلو میبینیو تنهاش میذاری
تنهاش میذاریو تنهاش میذاریو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی