دانلود فیلمهای و آهنگهای ایرانی و ترکی

دانلود بهترین و زیباترین فیلمهای و آهنگهای ایرانی و ترکی

دانلود فیلمهای و آهنگهای ایرانی و ترکی

دانلود بهترین و زیباترین فیلمهای و آهنگهای ایرانی و ترکی

دانلود آهنگهای زیبای ایرانی و فارسی جدید 96 و آهنگهای شاد فارسی و آهنگهای غمگین فارسی

دانلود آهنگ جدید فارسی مهدی مقدم به نام حالم بده

مدیریت سایت | پنجشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۶، ۰۸:۰۵ ب.ظ
دانلود آهنگ جدید فارسی 96 مهدی مقدم به نام حالم بده (Mehdi Moghaddam – Halam Bade 96)


دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم بنام حالم بده

دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم بنام حالم بده با بالاترین کیفیت

Download New Music Mehdi Moghaddam – Halam Bade

 دانلود آهنگ در ادامه مطلب:




آهنگ جدید مهدی مقدم بنام حالم بده    دانلود


متن آهنگ جدید مهدی مقدم بنام حالم بده :

بارون زده چقدر حالم بده واسه یه بار منو بازی نده
باشه تو خوب من آدم بده بابا حالم بده
آتیش نزن پر پروازمو حق با توئه آره لجبازمو
فرصت بدی با تو میسازمو بری میبازمو
یه دیوونه هنوز به عشق تو زندس تو این خونه
روی دیوارای خونه هنوز عکس دوتامونه
بیا ببین که این دیوونه از عشق تو مجنونه
یه دیوونه هنوز عصرای جمعه میره اون کافه
میشینه پشت اون پنجره و رویاشو میبافه
شاید معجزه شه برگردی من هنوز دلم صافه

آهنگ جدید مهدی مقدم بنام حالم بده

زیر بارون تو خیابونا دارم پیت میگردم
تو نبودی تک و تنها خاطراتو دوره کردم
خیس بارونم کجایی خوبه من بسه جدایی
من همون جای همیشگی میشینیم تا که بیایی
یه دیوونه هنوز به عشق تو زندس تو این خونه
روی دیوارای خونه هنوز عکس دوتامونه
بیا ببین که این دیوونه از عشق تو مجنونه
یه دیوونه هنوز عصرای جمعه میره اون کافه
میشینه پشت اون پنجره و رویاشو میبافه
شاید معجزه شه برگردی من هنوز دلم صافه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی