دانلود فیلمهای و آهنگهای ایرانی و ترکی

دانلود بهترین و زیباترین فیلمهای و آهنگهای ایرانی و ترکی

دانلود فیلمهای و آهنگهای ایرانی و ترکی

دانلود بهترین و زیباترین فیلمهای و آهنگهای ایرانی و ترکی

دانلود آهنگهای زیبای ایرانی و فارسی جدید 96 و آهنگهای شاد فارسی و آهنگهای غمگین فارسی

دانلود آهنگ جدید فارسی حمیدرضا ترکاشوند به نام سفر

مدیریت سایت | جمعه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۵۱ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید فارسی 96 حمیدرضا ترکاشوند به نام سفر  (Hamidreza Torkashvand – Safar 96)


دانلود آهنگ جدید حمیدرضا ترکاشوند بنام سفر

دانلود آهنگ جدید حمیدرضا ترکاشوند بنام سفر با بالاترین کیفیت

Download New Music Hamidreza Torkashvand – Safar

موزیک: آریا عظیمی نژاد , ترانه: فوژان احمدی , کمانچه : شیما شاه محمدی

این آهنگ تیتراژ سریال سفر در خانه می باشد.

متن آهنگ جدید حمیدرضا ترکاشوند بنام سفر :

عزیزا دلبرا جانا نگارا فراغت میکند دیوانه مارا
نشانی رد پایی گوشه چشمی به خانه راه گمگشته ها گمگشته ها را
به درد غربتم عمری گرفتار خودم اینجا دلوم در خونه ی یار
خداوندا بگو آخر چگونه بسازم با غم یار و غم یار و غم یار
یک بار دیگر دلبرم قصد سفر کن
در جاده های عاشقی با من خطر کن
عزیزم با من خطر کن
از دوری و دیری به تنگ اومد دل ای جان
فکر فراغو تا ابد از سر به در کن
گلکم از سر به در کن

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید حمیدرضا ترکاشوند بنام سفر

♫♫♫♫♫♫

خودم اینجا دلم در پیش دلبر خدایا این سفر کی میرود سر
خدایا کن سفر آسون برایم کی بینم بار دیگر روی دلبر
یک بار دیگر دلبرم قصد سفر کن
در جاده های عاشقی با من خطر کن
عزیزم با من خطر کن
از دوری و دیری به تنگ اومد دل ای جان
فکر فراغو تا ابد از سر به در کن
گلکم از سر به در کن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی