دانلود فیلمهای و آهنگهای ایرانی و ترکی

دانلود بهترین و زیباترین فیلمهای و آهنگهای ایرانی و ترکی

دانلود فیلمهای و آهنگهای ایرانی و ترکی

دانلود بهترین و زیباترین فیلمهای و آهنگهای ایرانی و ترکی

دانلود آهنگهای زیبای ایرانی و فارسی جدید 96 و آهنگهای شاد فارسی و آهنگهای غمگین فارسی

دانلود آهنگ جدید فارسی مهرزاد امیرخانی به نام قربون چشات

مدیریت سایت | يكشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۳۷ ق.ظ

دانلود آهنگ جدید فارسی 96 مهرزاد امیرخانی به نام قربون چشات ( Mehrzad Amirkhani – Ghorbon Cheshat 96)


دانلود آهنگ جدید مهرزاد امیرخانی بنام قربون چشات

دانلود آهنگ جدید مهرزاد امیرخانی بنام قربون چشات با بالاترین کیفیت

Download New Music Mehrzad Amirkhani – Ghorbon Cheshat

ترانه : مهرزاد امیرخانی , آهنگ : عماد طغرایی , تنظیم : فرشاد یزدی

متن آهنگ جدید مهرزاد امیرخانی بنام قربون چشات :

تو بیخیال منی من بیخیال همه
دل من مال تو یکی یه دونه دل توام مال همه
بهم آدما میگن تو صدای تو غمه تو صدای تو غمه
کسی چه میدونه چقد دل من تنگه
برات وقتی ابریه هوا دل من تورو میخواد
ایشالا بسوزه دل عاشق من ایشالا بسوزه
دل بستم به اون که پی عشق و حالش ولم کرد دو روزه
ایشالا بسوزه دل عاشق من ایشالا بسوزه
دل بستم به اون که پی عشق و حالش ولم کرد دو روزه

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید مهرزاد امیرخانی بنام قربون چشات

♫♫♫♫♫♫

آخه چه میدونی چیه تو دل من بازم که ضربه خوردم لعنت خدا به من
نمیدونی عاشقی چیه خب چی بگم برات قربون چشات قربون چشات
مگه مهمه گریه میکنم جلو خنده هات قربون چشات قربون چشات
ایشالا بسوزه دل عاشق من ایشالا بسوزه
دل بستم به اون که پی عشق و حالش ولم کرد دو روزه
ایشالا بسوزه دل عاشق من ایشالا بسوزه
دل بستم به اون که پی عشق و حالش ولم کرد دو روزه

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی