دانلود فیلمهای و آهنگهای ایرانی و ترکی

دانلود بهترین و زیباترین فیلمهای و آهنگهای ایرانی و ترکی

دانلود فیلمهای و آهنگهای ایرانی و ترکی

دانلود بهترین و زیباترین فیلمهای و آهنگهای ایرانی و ترکی

دانلود آهنگهای زیبای ایرانی و فارسی جدید 96 و آهنگهای شاد فارسی و آهنگهای غمگین فارسی

دانلود آهنگ جدید فارسی یاسر محمودی به نام چقد حالم خوبه

مدیریت سایت | سه شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۳۶ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید فارسی 96 یاسر محمودی به نام چقد حالم خوبه (Yaser Mahmoudi – Cheghad Halam Khoobe 96)


دانلود آهنگ جدید یاسر محمودی بنام چقد حالم خوبه

دانلود آهنگ جدید یاسر محمودی بنام چقد حالم خوبه با بالاترین کیفیت

Download New Music Yaser Mahmoudi – Cheghad Halam Khoobe

ترانه: ملیحه عسگری , موزیک و تنظیم: یاسر محمودی

 دانلود آهنگ در ادامه مطلب :




آهنگ جدید یاسر محمودی بنام چقد حالم خوبه   دانلود


متن آهنگ جدید یاسر محمودی بنام چقد حالم خوبه :

یه جا دیگه سیر میکنم توی یه عالم دیگم
از وقتی عاشقت شدم با تو یه آدم دیگم
یه جا دیگم نمیدونم یه جا شبیه رویاهام
عوض شدم از وقتی که فکر توئه همش باهام
اصلا الان ساعت چنده زمان فراموشم شده
از وقتی که تو تو شبام عشقت هم آعوشم شده
اصلا الان ساعت چنده چه روز و ماه و سالیه
از وقتی دنیام شدی تو دنیای من یه حالیه

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید یاسر محمودی بنام چقد حالم خوبه

♫♫♫♫♫♫

یه جا دیگه کنارمی دستات تو دستای منه
نمیدونم اونجا کجاست جایی که قلبت پیشمه
یه جا دیگه سیر میکنم فرق داره با دور و برم
وقتی تو رویای توام این لحظه ها عاشقترم
اصلا الان ساعت چنده زمان فراموشم شده
از وقتی که تو تو شبام عشقت هم آعوشم شده
اصلا الان ساعت چنده چه روز و ماه و سالیه
از وقتی دنیام شدی تو دنیای من یه حالیه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی