دانلود فیلمهای و آهنگهای ایرانی و ترکی

دانلود بهترین و زیباترین فیلمهای و آهنگهای ایرانی و ترکی

دانلود فیلمهای و آهنگهای ایرانی و ترکی

دانلود بهترین و زیباترین فیلمهای و آهنگهای ایرانی و ترکی

دانلود آهنگهای زیبای ایرانی و فارسی جدید 96 و آهنگهای شاد فارسی و آهنگهای غمگین فارسی

دانلود آهنگ جدید فارسی عماد طالب زاده به نام دیگه برو

مدیریت سایت | پنجشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۴۶ ب.ظ
دانلود آهنگ جدید فارسی 96 عماد طالب زاده به نام دیگه برو (Emad Talebzadeh – Dige Boro 96)

دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده بنام دیگه برو

دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده بنام دیگه برو با بالاترین کیفیت

Download New Music Emad Talebzadeh – Dige Boro

ترانه : محسن حق نظری , آهنگ : محمد عابدینی , تنظیم : ادریس رضایی فر

متن آهنگ جدید عماد طالب زاده بنام دیگه برو :

دیگه برو نمیخوام تو رو تو با اون که من میخوامش فرق داری

عشق دیوونم بی تو میمونم برو خوش باش با اونی که دوستش داری

همه میگفتن از دلت میره تنها میذاره یه روزی تو رو تو دنیاش

آخرش میره اون که میگیره همیشه بهونه رفتن و تو حرفاش

همه میپرسن ازم کوش کجا پاکی که

دلم از دست تو از دست همه شاکیه

این دیگه آخر عشق ته تنهاییه

همه میپرسن ازم کوش کجا پاکی که

دلم از دست تو از دست همه شاکیه

این دیگه آخر عشق ته تنهاییه

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید عماد طالب زاده بنام دیگه برو

♫♫♫♫♫♫

خیلی تنهام بی تو اما آخرش میگذره این روزای تنهایی

با کی آرومی با کی میخندی حالا که دور از دلم هرجای دنیایی

هر کجا اسمت به گوشم میخورد قلب من به یاد تو خیلی درد میکرد

عکس رو دیوار پاکت سیگار بعد تو تنهایی شبام و پر میکرد

همه میپرسن ازم کوش کجا پاکی که

دلم از دست تو از دست همه شاکیه

این دیگه آخر عشق ته تنهاییه

همه میپرسن ازم کوش کجا پاکی که

دلم از دست تو از دست همه شاکیه

این دیگه آخر عشق ته تنهاییه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی