دانلود فیلمهای و آهنگهای ایرانی و ترکی

دانلود بهترین و زیباترین فیلمهای و آهنگهای ایرانی و ترکی

دانلود فیلمهای و آهنگهای ایرانی و ترکی

دانلود بهترین و زیباترین فیلمهای و آهنگهای ایرانی و ترکی

دانلود آهنگهای زیبای ایرانی و فارسی جدید 96 و آهنگهای شاد فارسی و آهنگهای غمگین فارسی

دانلود آهنگ جدید فارسی رضا رحمانی به نام قاب عکس

مدیریت سایت | جمعه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۵۷ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید فارسی 96 رضا رحمانی به نام قاب عکس (Reza Rahmani – Ghabe Ax 96)


دانلود آهنگ جدید رضا رحمانی بنام قاب عکس

دانلود آهنگ جدید رضا رحمانی بنام قاب عکس با بالاترین کیفیت

Download New Music Reza Rahmani – Ghabe Ax

تنظیم و آهنگسازی: علی موثقی , ترانه: زهرا آملی
میکس و مستر: حامد مختاری

 دانلود آهنگ در ادامه مطلب:



آهنگ جدید رضا رحمانی بنام قاب عکس   دانلود


متن آهنگ جدید رضا رحمانی بنام قاب عکس :

من به شیشه اتاقت خیره میشم سنگ میشم
هر شب این موقع که میشه بدجوری دلتنگ میشم
برق چشمای تو انگار دست روزگار رو خونده
من تمومه خاطراتم پیش چشمای تو مونده
خیلی وقته بغض کردم بغض کردم که نبارم
خیلی وقته اینجا سردم حال دیروزو ندارم
قاب عکسی از نگاهت رو تن دیواره من نیست
خیره میشم رو سکوتت جای تو کنار من نیست
من تموم طول راهو محو شمای تو بودم
ساده بودم ساده بودی غرق گرمای تو بودم
بین لحظه های تقویم با خودم درگیر میشم
خواب فردا رو میبینم تو گذشته پیر میشم
قاب عکسی از نگاهت رو تن دیواره من نیست
خیره میشم رو سکوتت جای تو کنار من نیست
من تموم طول راهو محو شمای تو بودم
ساده بودم ساده بودی غرق گرمای تو بودم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی